02 May 2012

Petua Seks Untuk Isteri

↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ Klik Sini ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓

Disini ingin dikongsikan beberapa petua seks yang harus dibaca dan diamalkan oleh setiap insan yang bergelar isteri.




No.1: Makan malam lebih awal 1 atau 2 jam sebelum melakukan seks. Siapkan Diri anda sekurang-kurangnya satu jam sebelum hubungan kelamin dengan mandi, bersihkan diri, cuci mulut dan cuci faraj dan pakai pakaian nipis dan menghairahkan serta pakai sedikit wangian halus dan lembut.


No 2: Godalah suami anda sebaik mungkin dengan duduk disisi suami. Jika suami kelihatan malas, usik dia sehingga menaikkan berahinya dengan aksi-aski menghairahkan anda.


No.3: Jangan sekali-kali menanti pelukan suami anda. Anda adalah seorang isteri, seorang wanita yang harus mengoda suaminya. Anda harus memberi semua yang terbaik yang ada pada diri anda untuk suami anda sekiranya mahu suami sentiasa mengingati dan menyayangi anda.


Lakukan apa saja yang anda fikir dapat mengoda suami anda, lakukan sekarang, jangan biarkan perempuan lain mengoda suami anda! Jangan malu, Jangan takut dan jangan Malas. Itu semua adalah hasutan syaitan.

Sekiranya dia masih duduk di kerusi, anda himpitkan diri anda rapat-rapat dengannya, usik zakarnya, kalau suami anda angkat tangan anda ketepi, anda himpitkan dia  lebih rapat, jika dia masih tidak memberi respon, bisikkan perlahan-lahan ditelinganya untuk ke kamar, menonton TV di kamar dan jika dia masih enggan untuk bangun, perlahan-lahan tarik tangannya dan letakkan tangannya ke alat sulit anda.

Tidak dinafikan ada suami yang liat melakukan seks dengan si isteri, namun anda harus bersabar, kerana kadangkala suami anda ini sememangnya dingin. Anda seharusnya bersabar.

No comments:

Post a Comment