02 May 2012

Petua Seks Untuk Suami

↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ Klik Sini ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓

Setiap kali melakukan hubungan seks suami isteri beberapa petua harus diikuti:




Petua 1
- Bersopan santun
- Pakailah bau-bauan yang lembut.
- Alunan muzik yang lembut dan halus memang digalakkan.


Petua 2
Ada hadith menyatakan bahawa Rasullullah S.A.W sendiri mandi bersama dengan Siti Aisyah R.A. Kenapa tidak anda! Bercumbu-cumbuan sebelum jimak adalah digalakkan.


Petua 3
Bila sudah kemuncak, masukkan zakar pelahan-lahan kedalam faraj dan layarilah nikmat yang Tuhan anugerahkan kepada kita dengan baik dan sopan. Jangan sekali-kali gopoh dalam melakukan hubungan seks, kerana ini akan menyebabkan cepat terpancutnya air mani. Aabila anda mampu mengawal tusukan zakar anda, anda dapat bertahan lebih lama dalam melayari hubungan batin dengan isteri anda dan hubungan seks menjadi lebih baik dan sempurna. Sekiranya anda terlalu cepat keluar air mani, maka anda perlu rawatan untuk mengatasinya. Jangan risau, ikhtiarlah segera, jangan menunggu.



Petua 4
Sekiranya air mani sudah terpancut, JANGAN sekali-kali biarkan isteri anda terkapai-kapai dan kecewa kerana kebiasaannya orang perempuan agak sukar untuk sampai ke kemuncak syahwat. Maka rangsanglah isteri anda sehingga beliau mencapai kepuasan. Jangan sekali-kali terus tidur selepas jimak. Ini satu cara yang salah!

Petua 5
Tukarlah posisi berjimak, agar anda merasa kenikmatan yang lebih. Kadang-kadang jika anda melakukan posisi yang sama sahaja, kenikmatan seks anda mungkin akan menurun, dan anda tidak menghayati betul-betul sunnah Rasullullah, dimana baginda menyatakan bahawa ‘isteri kamu itu diibaratkan sebagai taman, maka gaulilah ia sebaik mungkin’

No comments:

Post a Comment